zondag 22 november 2015

Geverfd,......


Hier weer een blogbericht, ik ben even druk geweest met onze huiskamer.
Muren geverfd, trap geverfd, alles een goede poetsbeurt gegeven en zie hier,......

Onze nieuwe look,...

De muur achter de kast een mooie warme kleur, hij heet "rotsvast" wat dat ook voor een kleur mag betekenen, ha ha ha, tegenwoordig geven ze kleuren de gekste namen.
Maar ik heb hier voor gekozen.

Gelukkig valt hij goed uit, boven verwachting, ik heb nogal moeite met het kiezen van kleuren.
Als ik nu binnenkom denk ik, oohhh jaaa, het is anders in huis, maar het voelt meteen warm en goed, dus ik ben er blij mee.




Voor de trap heb ik spierwit gekozen, en de muur achter de trap is roomwit, dat leek me mooi, zo krijg je toch een moderne uitstraling. 

En dan het nieuwe kleed, ook erg wennen na dat zwarte kleed, maar nu de muren ook af zijn is er een mooie balans in ons huis, dat voelt goed, gelukkig.


Nu kan ik komende week weer met een gerust hart op stap met mijn Canon, ha ha ha.
Het kriebelt behoorlijk, ik wil er weer op uit, lekker buiten en op zoek naar mooie plaatjes.


Een hele fijne zondag allemaal en tot snel, ik ga jullie nog iets vertellen over mijn houtbewerkingen avontuur in de bossen.

Groetjes Ellie



2 opmerkingen: