zondag 1 november 2015

Vroeg uit de veren.


Vanmorgen vroeg op, ik hoop nevel en zon te kunnen fotograferen.

Op jacht, de maan staat er nog mooi bij.

Het is heerlijk stil zo vroeg, maar weinig nevel, het is gewoon prachtig weer.
Ik zie al een randje van de zon, hij schijnt mooi van onder af tegen de waterbollen.

Ik loop even door de Genneperparken, daar is water en er zijn weilanden, altijd goed voor nevel toch.



Er is wat nevel, maar hier word ik nog niet enthousiast van.
Ik ga weer richting huis nadat ik flink rondgereden ben met de auto.

Hier staat de zon mooi op de bomen, met een beetje nevel ;-)

De volgende keer beter, maar het was wel lekker om zo vroeg op pad te zijn.
Wat een rust.

Fijne zondag.

Groetjes Ellie


2 opmerkingen:

  1. Je hebt je huis zeker vol hangen met mooie vergrotingen in poster formaat

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt je huis zeker vol hangen met mooie vergrotingen in poster formaat

    BeantwoordenVerwijderen