woensdag 16 maart 2016

Shoot met Tessa & Harrie

Afgelopen zondag heb ik een geweldige gezellige fotoshoot gedaan met Tessa en Harrie.
Een vrolijk stel, relaxed, grappig, zin in een fotoshoot en twee mooie mensen.

Harrie altijd in voor een grapje,...
Ik zal je zeggen dat ik in een deuk lag, zie je het al voor je, ik de fotograaf, bloed serieus foto's aan het maken en dan kijk ik door mijn zoeker en dan zie ik dit,... echt geweldig.
Zo mooi en verliefd.

Ze gaan er helemaal voor om de mooiste foto's te creƫren.

Mooi toch, 
Tessa en Harrie hebben vanavond de foto's opgehaald, ze zijn helemaal blij.

Ik ben ook blij, en wil Tessa en Harrie bedanken voor de heerlijke middag samen.
Heel veel plezier met de foto's.
Groetjes
Ellie






4 opmerkingen:

  1. Prachtig! Heerlijk stel, super vastgelegd!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er super uit! Wat ben je toch goed

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er super uit! Wat ben je toch goed

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze had ik nog gemist hele mooie foto's super je bent een toppertje !!
    Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen