zondag 20 november 2016

Hier ben ik weer

Vandaag lekker lui, op deze echte herfstdag.

Rommelen, zoeken, rommelen en spelen.

Ik heb onze Luuk weer eens onder vuur genomen.
Luuk is ook erg lui vandaag en ik kon even mijn gang gaan met foto's maken.


 Hij geniet zo van zijn mandje.

Moeilijk blijft het om zo'n wit tijgertje te fotograferen.
Maar ik ben niet ontevreden, handmatig, en kijk.

Nu ik toch bezig ben lekker verder oefenen.

Wat een rommel hè, met van alles bezig.

De poef, van dichtbij.

Tegenlicht opname.

En mijn nieuw project, een stola moet dit worden.

Ik ga weer snel verder met rommelen.

Een fijne zondag allemaal
Groetjes
Ellie





1 opmerking:

  1. Daar was het gisteren ideaal weer voor; lekker rommelen, hobbyen en chillen :-)))
    Luuk dacht vast 'laat ik uitrusten totdat er betere tijden komen :-))))
    Je stola-start ziet er veelbelovend uit! Ik ben heel benieuwd!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen